Цілі . Ознайомити учнів із поняттям «пряма» «точка», «відрозок».Вчити порівнювати числа та відрізки за довжиною, складати і розв’язувати приклади на додавання . Розвивати логічне мислення і фантазію.
Обладнання. Картки,геометрич ні фігури, палички, лічильний матеріал, монети.
Очікувальні результати:учні засвоять нові поняття,навчатьс я будувати і порівнювати відрізки за довжиною.
План уроку
І. Організація класу.
ІІ. Контроль,корекці я і закріплення знань учнів.
1.Вступна бесіда.
Сьогодні на уроці ми ще раз помандруємо у казку, назву якої треба відгадати. Казка починається, що йшов лісом дідусь і загуби бив...? Що? ( рукавичку)
- Назвіть як називається казка. ( Рукавичка)
- Поділимо на склади слово рукавичка.(4 склади)
- Порахуємо скільки букв є у цьому слові.( 9 букв, літер)
- Назвіть букви, які позначають голосні звуки. (у,а,и)
Шкільна дошка перетворилася на рукавичку, а учні нашого класу – казкові персонажі.
Підсумуємо набуті знання і вміння.
Подорож до казки
Учень. Йшов дід лісом і загубив рукавичку. От біжить мишка влізла в цю рукавичку тай каже: « Тут я буду жити».
1. Завдання для мишки.
Назвати числа від 1 до 10.
2. Завдання для жабки.
Гра « Звесели будинок»
Запиши « сусідів» числа
2 4 5
3. Завдання для зайчика.
Порівняти вартість монет
5к. 2к. 5к. 5к. 1к. 5к.
4. Завдання для вовчика.
Назви фігури.
---------------- ---- ========= ……………………..
5. Гра «Хто швидше» ( Виконують всі)
5+1= 2+3=
4+2= 6+1=
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Бесіда вчителя за підручником .
Якщо з’єднати дві точки то дістанемо нову фігуру- відрізок.
-.Порівняйте відрізки за довжиною. ( на дошці)
---------------- --- ---------------- -----
---------------- --- ---------------- --------------
2. Робота в парах.
Завдання для 1 ряду: скласти з паличок трикутник
Завдання для 2 ряду: скласти з паличок чотирикутник
Завдання для 3 ряду: скласти з паличок п’ятикутник
3. Робота в зошиті.
ІV. Фізкультхвилинка
Хмарка сонечко закрила,
Слізки срібнії зронила.
V. Розвиток математичних знань. Розв’язування прикладів на додавання, побудова відрізків.
- Скласти і розв’язати приклади за даними предметами.
- Побудуємо відрізки і порівняємо їх за довжиною.
VІ. Підсумок уроку.
Завдання для Лисички, Ведмедика.
1. Гра « Домалюй»
На дошці накреслено фігури,казкові персонажі повинні щось домалювати, провести лінії, щоб вийшло зображення якогось предмета.
---------------- --- ---------------- ----
---------------- ---
2.Назвати казкові персонажі .
3. Гра « Мовчанка»
Намалюйте у повітрі пряму лінію, ламану лінію, відрізок.
Немає коментарів:
Дописати коментар