вівторок, 29 грудня 2015 р.

Свято "Прощавай, Букварику!"

  
        Пісня « Пісня про букви »
1.Гей, ви букви, жвавим кроком
Раз, два, три.
Вчили вас 105 уроків.
Раз, два, три.
Через те вас добре знаєм.
З вами вже слова читаєм.
Раз, два. Раз, два.  Раз, два, три.
 2.Попереду йде Букварик.
Раз, два, три.
Букви всі зібрав в порядок.
Раз, два, три.
Всі його вже добре знають.
З іменинами вітають.
Раз, два. Раз, два.  Раз, два, три.
Учень
Є святкових днів багато
На листку календаря,
А між ними й наше свято -               
Вшанування Букваря.
         Учениця
День вітання і прощання,
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.
Учень
Любі гості, мами й тата!
В нас – Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
Ви у гості в перший клас.
Учениця
Ми всіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо.
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо. .
Пісня « Алфавіт»
Треба нам алфавіт знати,
Будемо  його співати.
А, Бе, Ве, Ге, Де, Е, Є –
Школа нам знання дає.
Же, Зе, и, І, Ї, Йот, Ка –
Наша пісенька така.
еЛ, еМ, еН, О, Пе, еР, еС –
В клас заходить дивний пес.
Те, У, еФ,Ха, Це, Че, Ша –
А за ним іде лоша.
Ща, Ю, Я і знак мякий –
Ось у нас урок який.
  Учениця - ведуча Лисичка
Ми у школі вже прижились,
Правил добрих ми навчились.
Ось послухайте ви їх
І додержуйтесь усіх.
Перше правило - учитись
Друге     правило – трудитись,
Батькам вдома помагать.
Бути чесним і правдивим –
Третє павило у нас.
Мудре правило четверте:
Знай і друзям розкажи.
Пяте павило: читати,
Малювати і співать.
Решта правил — по порядку:
Вранці стали на зарядку.
Потім вмились, одягнулись,
Перед дзеркалом всміхнулись,
Все — по формі, ладно, чисто,
Вирушаєм в школу всі ми.
       Пісня  «Пісня про школу »
1.Мама двері відчиня
 проводжа до школи,
Не забудем цього дня
Ми в житті ніколи!
2. А татусь нам говорив,
Як ішли ми в школу:
-Поважайте вчителів,
Слухайтесь у всьому.
3. Не забудем цього дня
Ми в житті ніколи!
Найсвітліший край у нас,
Найсвітліші школи.
.  Буквар
Я – Буквар!
Я – перша книжка!
В мирі з вами був весь рік.
Розкажіть чого навчились!
   Лисичка
Букварику, ми всі букви вивчили і вміємо читати. Ось послухай!
   Учениця
Нас 33, нас 33,
У нас міцна сім’я.
Складаємо слова нові
Від А до Я.  
 БУКВА А  
Акація цвіте в саду,
До неї зараз підійду,
А як на пальчики ще стану.
Пахучу гілочку дістану.
  БУКВА  Б
Бідолашний бегемотик
Вчить буквар роззявив ротик.
Добре вимучив себе,
Та завчив лиш букву: Бе-е-е !
  БУКВА В
Вовк ведмедя розбудив:
Вже весна, гуляти йди!
Виліз велетень з барлогу,
Вовк втікає в ліс від нього.
  БУКВА Г,Г
Гуси шкоди наробили:
Городину столочили.
Каже тут мала Ганнуся:
- Я гусей цих не боюся,
Хоч гелгочуть і шиплять
Їх з городу слід прогнать.
      Пісня  «Веселі гуси»
1.В нашої бабусі
Ой веселі гуси: один сірий,
                         Другий білий,-
                        Ой веселі гуси.
 2.Витягнули шиї
І шиплять, як змії: Приспів.
3.Мили гуси лапки
Десь біля канавки: Приспів.
4.Ой кричить бабуся:
- Ой, пропали гуси! Приспів.
5. Вийшли, вийшли гуси,
   Кланялись бабусі. Приспів.
      БУКВА Д
 Два дельфіни десять днів
 Дивували дітлахів.
      БУКВА Е
Екскаватор над рікою
Набира пісок рукою.
Набира рука багато
От чудовий екскаватор!
    БУКВА Є
Єнотик по садку гуляє,
Малину  в кошик набирає.
Йому додому час вже йти,
Бо зачекались дітлахи.
   БУКВА Ж
Жив жучок між бур янами,
Жив без тата і без мами,
Жив і жив, і не тужив –
Жовтим листям ворушив.
Жабка квакнула: «Попався!»
Жук завмер і налякався.
     Пісня « Ой я, жу-жу »
1. Ой я, жу-жу, ведмежатко, ой я, жу-жу.
   Годі плакать буде спатки,   жу-жу.
2. Соснам солодко дрімати, ой я, жу-жу. 
    В ліжечка лягли малята,   жу-жу.
3. Ляжуть сосни за хмарками, ой я, жу-жу.
   Принесе нам ягід мама,жу-жу.
4. Меду принесе горнятко, ой я, жу-жу.
   Спи,синочок-ведмежатко, жу-жу.
    БУКВА З
    Заєць в зебри запитав:
-         Звідки в тебе смужки?
    На ногах і на спині
    І навіть на вушках?
    Пісня «Ой на горі жито, сидить зайчик.»
 1. Ой на горі жито сидить зайчик,
Він ніжками чеберяє.
Приспів. Коли б такі ніжки мала,
                То би ними чеберяла,
               Як той зайчик. ( Двічі )
2. Ой на горі просо сидить зайчик..
     Він ніжками чеберяє. Приспів.
3.  Ой на горі гречка  сидить зайчик..
   Він ніжками чеберяє. Приспів.
Буква И
Кіт Мартин любив щоранку
Пити молоко із склянки.
Як іти мишей ловити,
Хіба можна стільки пити.
   БУКВА І
Індик в миску воду лив,
Індик шию довго мив.
Індюшатко помагало –
Індика за хвіст тримало.
   БУКВА Ї
Їжачок і їжаченя
Їздять по гриби щодня.
Їжачиха помагає,
Сироїжки їм збирає.
  БУКВА   Й
Я по лісу йду, йду,
Може ягідку знайду.
А на зустріч – ой! – ведмідь
Стежкою йде говорить
-Ти даремно йдеш шукати,
Все вже з’їли ведмежата.
     БУКВА К
Кінь катає дітлахів,
Кіт Мурко ковбаску з’їв.
Квокче квочка: - Ко-ко-ко!
Кинь ці витівки Мурко!
      Пісня « Два півники »
Два півники, два півники горох молотили,
Дві курочки-чубатурки до млина носили.
Цап меле, цап меле, коза насипає,
А маленьке козенятко на скрипочку грає. 
     Пісня «Пісня Лисички »
Я Лисичка, я сестричка,
Не сиджу без діла:
Я гусятка пасла,
Полювать ходила. ( 2р.)
 А тепер мені в неділю
Треба відпочити,
Свою хатку гарнесенько
Треба прикрасити. ( 2р.)
А щоб краща, а щоб краща
Була моя хатка,
Піти треба у гайочок
Квіточок нарвати. ( 2р.)
     БУКВА М
Муха сіла на машину,
Відпочити на хвилину,
Повезла машину муху –
По дорозі мчить щодуху.
Муха крильцями тріпоче,
Муха весело дзумкоче.
    БУКВА Н
Надійка вийшла на лужок,
Збирає квіти в фартушок.
Дівча сплете собі вінок,
Вдягне намисто – і в танок.
      БУКВА О
Оля, Толя і Марина
Обірвали всю ожину.
Поприносили додому
Лиш по кошику одному.
      БУКВА П
Поросятко зранку встало,
Весело пісню заспівало:
- Хрю, хрю, хрю!
- Хрю, хрю, хрю!
Дуже митися люблю!
      БУКВА Р
Рак раненько проснувся,
В черевички гарно взувся.
Срібна рибка пропливала,
Вона рака не впізнала.
Рак розсердився, роззувся
І додому повернувся.
     БУКВА С
Спить старий сердитий сом,
Снниться  сому сьомий сон,
Сонце пестить поплавок, 
Сом сопе на весь ставок.
      БУКВА  Т
Тихо тепло надворі
Світить сонечко вгорі,
Кіт на сонці гріється
Без водички миється.
     Пісня «  Українка »
     Українка я маленька,
Українці – батько й ненька,
На Вкраїні – вся родина,
Всім нам мати – Україна.
Українка я маленька,
Українка моя ненька,
В неї щира я дитина,
Добра, люба та єдина.
Вірна я дочка народу,
Славна з козацького роду,
Щиро я свій рід кохаю,
Роду іншого не знаю.
БУКВА К
Зацвітає калина, зеленіє ліщина,
Степом котиться диво луна.
Це моя Україна,
Це моя Батьківщина,
Що, як тато і мама – одна.
    
 Пісня « Ой єсть в лісі калина »
1.Ой єсть в лісі калина, (Двічі)
Калина-калина.


Приспів.Комарики-дзюбрики, калина.
              Калина-калина,
              Комарики-дзюбрики, калина.
 2. Там стояла дівчина, (Двічі)
 Дівчина-дівчина. Приспів.
 3. Цвіт-калину ламала, (Двічі)
   Ламала,ламала. 
 4.  Та й в пучечки в’язала, (Двічі)
    В’язала, в’язала. Приспів.
 5. На доріжку кидала, (Двічі)
    Кидала, кидала. Приспів.
    БУКВА Ф
На майдані де фонтан
У футбол грав фазан.
Був би класний футболіст –
Заважає пишний хвіст.
     БУКВА Х
Хрестиком хустинку
Мама вишивала.
Букву «Ха» Христинка
Вишиту впізнала.
    БУКВА Ц
Цілий день на ланцюжку
Цап кружляє на лужку.
Це коли б не ланцюжок,
Він би випас весь лужок.
       БУКВА Ч
Пречудова черепаха!
День і ніч живе без страху:
Дах завжди над головою –
Носить все своє з собою!
     БУКВА Ш
В горішнику горішина
Горішками обвішана.
Оришка і Тимішко
Струшують горішки.
     БУКВА Щ
Щиглик щойно прилетів,
На щабель високо сів.
Щоб кому його впіймати,
Треба вміти ще й літати.
     БУКВА Ь
Що та як – м’який знак? –
Не второпає будяк.
- Глянь газель відповідає,-
М’якіше м’якшого немає.
     БУКВА Ю
Юра рибку упіймав
Гриць картоплі накопав.
Петрик із кринички
Витягне водички.
А маленька Юля –
Принесла цибулю.
Кропу і петрушки
Зварить мама юшку.
     БУКВА Я
Яна, Яся і Яринка
Сіли гратись під ялинку.
На ялинку виліз кіт,
Налякав дівчат і втік.

Зайчик
 Нема вже літер, вже всі прочитані. Що робити? Я не хочу, щоб це свято закінчувалося. Я так поспішав, але дощик мене не пускав.
Лисичка
 Не плач, Зайчику-побігайчику. Сідай ось тут і відпочинь. Наше свято ще триває і ти ще побачиш багато цікавого.
       Пісня «Пісня про Буквар »
1.     Мужніємо зростаємо, співаємо пісень,
Уже швидко читаємо букварика щодень,
Не кличте вдаль, підручники, сторінками-крильми,
Сьогодні із Буквариком прощаємося ми.
Приспів. Прощай, прощай, прощай прощай.
                    Буква-буква-букварику,
                    Букварику, прощай,
                   Школа-школа-школярику,школярику, прощай..

2.Згадайте, любо вчителько, мамусі й татусі,
  Як бекали і мекали над буквами усі.
  А як тепер читаємо, уже не з тягарем,
  З подякою прощаємось із другом Букварем.
 Приспів.                                   

       Зайчик.  Мені дуже сподобалась пісенька. Дозвольте і мені виступити.
       Лисичка. Просимо, просимо.
Зайчик. Звусь я Зайчик-Побігайчик.
Хочу зватись Зайчик-Знайчик.
Я вам віршик прочитаю,
Про своє життя під гаєм.
Там живеться мені добре,
Там характер мій  хоробрий.
Там я голосно сміюся.
І нікого не боюся!
Я оббігав сто доріг
І на свято я прибіг,
Бо мої малі зайчата
Хочуть літери вивчати
І просили дуже вас
Записать їх в перший клас.
Кожен Зайчик-Побігайчик
Хоче зватись Зайчик-Знайчик,
Кожен має довгі вуха,
Кожен вміє добре слухать.
Лисичка
То як, діти, запишемо зайчиків у перший клас?
Діти: Запишемо.
Зайчик
 Дякую, дуже дякую! Побіжу порадую своїх зайчат! (вибігає),
 Лисичка
 Щасливо, тобі зайчику! Залишайся з  нами!
         Буквар
Сьогодні я прощаюсь з вами,
Бо йдуть до других першачків,
Але попрошу: не забудьте,
Що вас Буквар сюди привів.
       Рідна мова
Я – книжка «Рідна мова »,
Дружити буду з вами,
Навчити хочу вас усьому,
Що вимага програма.
Щоб знали ви, де хто? де що?
Де? Як? Коли? І скільки?
Що робить він, вона, вона,
Де п’ять, а де п’ятірка.
      Математика
Я з вами, діти, не прощаюсь,
Зустрінемось ми знову.
Та тільки я на другий рік
Вберусь в одежу нову.
Ми з вами швидко попливем
За течією річки,
Полічимо на цім путі
Берези і смерічки.
      Читанка
А я вас, любі, поведу
В країну чарівної казки,
Де Лис Микита і Яга,
Де зло знімає маску.
Де мами ніжної рука
Голівку гладить доні.
Де шабля свище в козака,
І там, де людський стогін.
      Я і Україна
Я поведу вас у дорогу,
В ліси, степи, гаї, поля.
Щоб знали ви, чим є багата
І щедра матінка-Земля.
    Усі підручники
Тож, поки що усі бувайте,
І, любі, нас не забувайте.
До вас завітаємо знову
В навчальному році новому.
      Хлопчик
Скільки б не співали, а кінчати час.
Кращі побажання ви прийміть від нас.
І в вас, і в нас хай буде гаразд.
Щоб ми і ви щасливі були.

Пісня « Наші побажання »
1.     Мами наші милі,
Вам низький уклін.
Щастя вам бажають
Донечки й сини.
Приспів. І в вас і в нас
                Хай буде гаразд,
                     Щоб ви і ми щасливі
                     Щасливі були.
2.     Щоб цвіли матусі
         Як весняний спів.
         Щоб прожили в мирі
         Ви багато літ!  Приспів.

3.     Будьте, любі мами,
     В дитячих серцях
          Ніколи, рідненькі,
          Не забудем вас.
Приспів. І в вас і в нас
                Хай буде гаразд,
                     Щоб ви і ми щасливі
                     Щасливі були.






Немає коментарів:

Дописати коментар