вівторок, 8 грудня 2015 р.

Виховна робота


СВЯТО «ОСІНЬ – ЧАРІВНА КРАСУНЯ»


Свято «Прощавай, Букварику, наш найперший друже!»

Любі гості, мами й тата,
В нас букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
Всі :У перший клас.

Ми всіх гостей вітаємо,
І дуже вам радіємо.
Усі вже букви знаємо,
Книжки читать уміємо.

Є чудових свят багато
На листках календаря
А між ними й наше свято
Вшанування букваря.

В небі сонечко так сяє,
Заглядає в перший клас.
І воно ,напевне ,знає,
Що сьогодні свято в нас !

Пісня 

Мальвіна.
Який чудовий день! Який чарівний день!
А скільки вже гостей на нашім святі!

Де Буратіно? Він не дуже хотів учитися, все до театру йому кортіло. Свята він не пропустить — це вже точно. Треба погукати...

Всі:  Буратіно!  Буратіно!  Як справи твої?

Буратіно.
Відмінно! Подивись, який я став!
Весь Букварик прочитав!
Букви вивчив, як і діти...

Мальвіна.
Справді, можна порадіти.
Та й невже читати вмієш?

Буратіно.
Я тепер пишу, читаю,
Навіть успіх певний маю.
Й зошити мої в порядку,
Вранці я роблю зарядку.

Лисичка
От і добре! Молодець!
Зрозумів ти накінець,
Що потрібно дітям вчиться,
Це в житті всім знадобиться!

Зайчик
То що? Починаємо свято казкове?
Воно буде гарне, веселе, чудове!
Всі букви вже вивчили діти і знають,
І пишуть диктанти та тексти читають.

Білочка
Буквар – він головний,
Усім книжкам начальник !
Сьогодні він прийшов до нас
Привітать у добрий час!

Буквар.
Ну от і я прийшов до вас,
Мої вітання перший клас .
Бажаю вам щасливих літ!
Звучить музика Баби-яги. Вибігає Баба-яга з мітлою.

Баба-яга. Я летіла на мітлі,
Щоб на святі буть мені!
Свою ступу розтрощила,
Сильно ноги намочила.
Я страшенно поспішала,
Спати довго не лягала,
Довго-довго готувалась
Й врешті-решт сюди дісталась.

(Принюхується.)
Фу-фу-фу! Букварський і школярський дух чую! Ага!

(Розглядає всіх, потім підбігає до Букварика.
Ну, нарешті ти попався!
Я люблю таких пухкеньких,
Гарних, смачних, чепурненьких.
Ох, тепер вже не стерплю,
Швидко тебе проковтну.

Учитель.
Ти Бабусю, почекай
Букварика не ковтай.
Краще з нами ти пограйся,
Весело порозважайся,
А ми тебе не забудемо і на святі добрі будемо.

Баба-яга.
Добре! Якщо ви такі розумні, то ось вам завдання. Допоможіть мені римувати і складати вірші. Я буду говорити, а ви додавати «І ми!».

Я сьогодні рано встала... (І ми!)
Чисто все поприбирала... (І ми!)
Каву чорну заварила... (І ми!)
Кицьку нею отруїла... (Не ми!)
Ох! Які ви неуважні... (Не ми!)
З усіма тепер вітаюсь... (І ми!)
Щиро всім я усміхаюсь... (І ми!)
Всім я друзям помагаю... (І ми!)
Цвяхи в крісло забиваю... (Не ми!)

Баба-яга.
Ну, добре! Я Букварика відпущу, якщо ви дозволите мені залишитися на святі.

Лисичка
Бабусю-ягусю! Залишайся з нами, і ти не лише почуєш, які ми розумні, а й побачиш, як ми вміємо співати.

Пісня
Виходь на сцену, Алфавіт !
Ідуть, ідуть вже сюди
Мої букви дорогі.

Ми - літери відомі,
Ми – кожному знайомі !
Але про кожну літеру
Ви знаєте не все .


 Ми – літери незвичні,
Та дуже симпатичні,
Бо кожна жарт чи віршика,
Чи казочку несе .
Послухайте, друзі,
Абетку про нас.
Веселу абетку
Підготували  А і Б клас.

Алфавіт. Буква А.(і  на кожну букву)
Антилопа мчить, як вітер
Хижакові не впіймати
Вона може і по сліду
Хитрий намір розгадати.

 Білка-мама-господиня
Варить їсти у хатині.
Пахнуть смажені грибки
З‘їсть їх доня залюбки.

Ведмідь схотів медку поїсти
Засунув лапу у дупло.
Ще й досі він не може сісти,
Бо замість меду взяв жало.

Гуска з гускою гелгочуть,
В них іде своя розмова.
Так казки свої торочать,
Аж заслухалась корова .

 Ґава знайшла собі скибочку хліба,
Доки ділила на ранок й обід,
Котик підкрався і хлібом поснідав.
Гаві зостався лиш крихітний слід.

Дятел – вправний трудівник.
До роботи звісно звик.
Тук-тук-тук – гуде по гаю,
Комашню з дерев виймає.

Ему страус – дивна трохи птиця,
Як сховатися годиться,
Робить свій розумний крок
Суне голову в пісок.

Єнот кожух гарненький мав.
Та десь об хащі розірвав.
Сварилась мама : «Скажу татку!
Тепер прийдеться дати латку!»

Журавель болотом йшов
Жабку там собі знайшов.
Жабка хитро попросилась:
«Зачекай , я ще не вмилась»

Заєць в лісі під кущем
Вкрився вухом, мов плащем.
Тепер дощ не дошкуляє,
Сірий вовчик не впізнає.

И — слова не починає.
Слів на И у нас немає.
В слові пишуть букви ці
Лиш в середині й в кінці.

Індик водить індичат
В дитсадочок до качат.
І навчились індичата
Розмовляти, як качата.

Їжак приніс мішок з грибами
Сховав у нірці між дубами.
А потім путать став сліди,
Пів дня ходив туди-сюди.

Йорж був гострий на язик,
Ображати друзів звик.
Та коли в біду попав,
Рибак в поміч друзів звав.

Киця любить танцювати,
Гарні сукні одягати,
І червоні чобітки,
Й з візерунками хустки.
Лисиця – хитрунка шукала поживи.
Ще зранечку зиркала тихо з кропиви.
Хотіла впіймати гуся до вподоби,
Дістала від діда граблями по лобі .

Миша з їла сир вкоморі,
Проковтнула ковбасу,
А тоді у крик: «Ой горе,
Живота не донесу!»
Носоріг весь день блукав.
Друзів він собі шукав.
Хоч шукав , знайти не зміг.
Всіх лякає отой ріг.


Олень поважно в лісі ходить,
Сьогодні в нього іменини.
Смачна травичка не зашкодить.
Щей на додаток торт з малини.

Півень рано-вранці встав.
На все горло загорлав:
«Ку-Куріку !-чути всюди,
Прокидайтесь добрі люди.»

Риба в морі заблукала.
І додому не попала.
Добрий коник підпливав.
Нашу рибку виручав.

Слон у річечку заліз,
Намочив свій хобот – ніс.
Потім взяв води повненько
І скупав дітей гарненько.

Т Лісом тигр уранці йшов,
М’яч з голок в траві знайшов.
Хотів грати у футбол,
Та лиш лапу наколов.

Удав під сонечком скрутився.
І вигрівався біля річки.
Аж доки хвіст не присмалився
І ластовинням вкрились щічки.

Фламінго рано - вранці встав,
Почистив крила, все до ладу,
У воду глянув – не впізнав,
Порожевів, мов квітка з саду.

Хом’як  в комору наносив
Зерняточок повненько.
У гості мишок запросив
І пригостив смачненько.

Цап борідкою трясе,
Крутить головою,
Кожну мить готовий стати
Чесно до двобою.

Черепаха любить воду
Щей на сонечку лежати.
А повільність ій не шкодить,
Нащо старість наближати .

Шпак на дереві співає,
Весну в гості зазиває.
Хто зробив шпаківню вчасно,
Той весну зустріне красну.

Щука в гості не ходила.
Щука друзів не любила.
А як були іменини,
Сльози лились із рибини .

Ь Кінь купив собі калоші,
Ногам мерзнути вже досить,
Тільки от вчому біда –
Не така дзвінка хода.

Юрок – маленьке пташеня-
В травичці вгледіло зерня.
Гукнути друзів поспішило
І всіх зернятком пригостило .

Ягня дивилося на хмару
І щиро дивувалося:
«Як це вівця пішла з отари
І до небес дісталася.»

Пісня

Буквар
Всі літери прочитані,
Усіх їх 33.
Тепер дітей учитимуть
Підручники нові.
Буквар: Запрошую нові підручники, які хо­чуть з вами познайомитись і подружи­тись.

Буквар
Читанко добра, прийми естафету!
Веди школярів по дорогах планети.
Хай відкривають їх розум і руки
Незнані шляхи на планеті Наука.
         Читанка
Я читанка нечитана
навчатиму ваш клас,
Я з вами говоритиму
Весь 2, 3 і 4 клас.
Цікаві маю сторінки.
Тут є і вірші і казки.
Вам даруватиму щодня
Забави і нові знання .
Букварику, мій братику,
розумна голова,
Твої веселі літери
Складуть мої слова

      Рідна мова
Я не з лісу, я не з поля
Не легка у мене доля.
Через радість та біду
Я з віків до вас іду.
Я дитину колисала,
Батьківщину захищала,
І від роду і до роду
Зберігала свою вроду.
Бо хто мову має рідну,
Той багатий, а не бідний.

    Математика
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Вміють діти рахувать.
Але хто мене не знає,
Хай даремно не гуляє.
Як старанно діти вчаться,
Одразу ставлю їм «12».
А хто вчить уроки гірше,
Ставлю сімочку, не більше.
За невивчені слова
Я поставлю тільки «два».
А лінивим і недбалим
Одиничку я поставлю.
Щоби весело гулять,
Всі уроки треба знать!

    Природознавство
А де лягає сонце спати ,
І звідки вітер ,звідки тінь,
І сніг чому такий лапатий,
І заєць чом такий вухатий,
Чого бджолі дрімати лінь,
Куди повзе рогатий жук -
Це я , малята розкажу .

Буквар  Я вас навчив читати і писати,
Любі дівчатка мої  і хлоп'ятка.
Хай підростає ваш перший клас,
Я залишаю вас.
 
Всі Букварику, розумнику, спасибі, прощавай!

Пісня

 З букваря ми недавно
Почали в науку путь .
Тож поповнення чекайте :
Всі :Академіки ростуть .

Я прийшов до школи вчитись
Бо поставив за мету :
Скоро стану президентом
Тільки трохи підросту.

Я також прийшов учитись,
Бо вже вирішив давно:
Стану, може, футболістом,
Може, зіркою кіно.

 Я банкіром хочу стати:
Полюбляю рахувати .

 А я буду депутатом,
Бо люблю голосувати .

Я в лікарні після школи
Всім робитиму уколи .

Я в письменники подамся
Або навіть в моряки.

 А я вчителькою стану.
Буду вчити малюків .

 Поки ще казати рано.
Може, в бізнес я піду .
Чи фотомоделлю стану ,
Як за зростом підійду .

Мальвіна
Мрійте ! Мріяти не рано !
Кажуть, роки швидко мчать .
Якщо будете старанні ,
В школі вас всьому навчать .


 Заєць
Букварику чудовий, вірний друже,
Ми за твою науку дякуємо дуже!
Й сьогодні учні всі твої малі
Вклоняємося низько до землі!

Пісня
Вам, шановнії батьки,
«Спасибі» хочу я сказати
За допомогу у навчанні,
старанність, витримку, любов.

За те, що вчились рахувати,
старанно букви всі писати
Та гарно - гарно малювати.
Це перший крок!

Попереду - ще 10 років!
Отож, навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки!

Цілий рік ми так трудились!
Навіть трохи притомились.

Час настав і відпочити,
Нас чекає довге літо!
Ми бажаємо вам

А - активності творчої.

В - віри розсудливої.

Д - достатку життєвого.

Є - єдності сімейної.

Ж - життя безкінечного.

З – здоров’я безмежного.

К - кохання взаємного.

М - мрії здійсненої.

Н - наснаги професійної.

П - посмішки чуйної.
Р - радості світлої.

Т - теплоти родинної.

У - успіху великого.

X - хліба цілющого.

Ч - чарівності приємної.

Щ - щастя невичерпного.

Я - ясності майбутньої.

Немає коментарів:

Дописати коментар