вівторок, 8 грудня 2015 р.

Вчитель вчителю

 Конспект відкритого уроку з математики, 3 клас




Тема. Складені задачі на знаходження частини від числа. Порівняння дробів
Обладнання. Ілюстрації потяга із зображенням геометричних фігур,індивідуальні карточки, макети зупинок.  
Тип уроку.  Вивчення нового матеріалу.
Форма проведення уроку: урок – подорож.
Ключові компетентності:
    вміння вчитися:
навчально-організаційні вміння і навички:
-         дотримується режиму навчальної діяльності, працює швидко і зосереджено;
загально мовленнєві вміння і навички:
-         розповідає чітко, послідовно відповідно до мети висловлювання;
контрольно-оцінні вміння:
-         контролює послідовність виконання роботи, її проміжні та кінцеві результати;
інформаційно-комунікативна:
-         знаходить у повідомленні інформацію, конкретні відомості;
загальнокультурна:
-         діє згідно з прийнятими правилами поведінки учня на уроці;
здоровязбережувальна:
-         дотримується гігієнічних норм під час уроку;
соціальна: співпрацює  в групі
 Предметні компетентності
Початковий рівень:
- знає вивчені таблиці множення і ділення;
- розрізняє геометричні фігури;
- називає дробові числа.

Середній рівень:
- порівнює дробові числа;
- виділяє квадрат,прямокутник,трикутник серед інших геометричних фігур;
- переводить одні одиниці довжини в інші.

Достатній рівень:
- розв’язує задачі за скороченим записом;
- розв’язує прості задачі на знаходження частини від числа та числа за значенням його частини;
- застосовує правило знаходження частини числа;
- використовує в обчисленнях залежність результатів множення й ділення від зміни одного з компонентів дій.
Високий рівень:
- аналізує скорочений запис задачі;
- встановлює відповідність між завданням і його розв’язком;
- перевіряє правильність виконання завдання;
- обґрунтовує власні висновки.

План уроку

1.     Організація класу до уроку.
Сьогодні у нас урок незвичайний. Ми сьогодні будемо подорожувати різними зупинками, але чим відгадайте загадку.
Відгадування загадки (Додаток №1)(Діти отримують квитки із зображенням потяга з геометричних фігур. Діти поділені на 3 команди. Кожна команда має написати кількість геометричних фігур:
І - прямокутники  
ІІ - круги 
ІІІ - квадрати
        З яких геометричних фігур складається потяг?
           Повторення правил поведінки у громадських місцях, автобусах,
            Потягах.

2.      Зупинка  «Логічна. Усні обчислення» (Додаток №1)
Виконання  усних обчислень на повторення таблички множення та ділення; порівняння дробів.
Робота в групах (Індивідуальні карточки)
Записати дроби:
І – у порядку зростання
ІІ -  у порядку спадання
          ІІІ- порівняти  дроби

3.     Зупинка  «У гостях в білочки»  (Додаток №2)

4.     Зупинка  «Завдання від розумної  Сови»  (Додаток №3)      
Розв’язування задач та рівнянь.

5.     Зупинка   «Відпочинок» » (Додаток №4) Цікавинки

6.     Зупинка  «Працюю самостійно» » (Додаток №5)

7.     Зупинка  «Кінцева» (Додаток №6) Бажаю багато мандрувати сучасними потягами , пізнати цікавого із навколишнього середовища! Щасливої дороги у житті!
Домашнє завдання с.29, завдавння  №1,2

 Додаток №1

1.     Відгадування загадки
Срібна стрічечка летить ,
Ланцюжок по ній біжить.
І на станціях гудок
Подає цей ланцюжок.  (Потяг)
  З яких геометричних фігур складається він?

2.     Запиши, яку частину фігури замальовано. Порівняй дроби.
 




3.     Гра «  Плескай». Плескаємо, якщо число зустрічається при табличному множенні на число 5.
( 10,12,15,25,27,30,35,40)
4.     Віршовані задачі
9 стрічок у Марічки,
Втроє менше у сестрички.
Скільки стрічок у сестрички? (9:3=3)

5 олівців у Валі.
Більше вчетверо у Галі.                                 
Порахуйте зразу.
Скільки буде разом? (5х4+5=25)

5.       Гра «Хто швидше»
36:6·2:4·8:6=3

Додаток №2
1.     Білочка збирала горішки кожного дня.
Знайдіть   від 10;     від 12;      від 25.
2.     Потяг  подолав 40 км лісової  дороги.   дороги була покрита листочками. Яка частина дороги була покрита листочками?
40:5 =8(км)

Додаток №3
Робота у зошиті з друкованою основою.

Додаток №4  «Відпочинок»  Ми пішли гуртом на луки…
Цікавинки
У Європіна межі 17-18 ст. з’явилися перші потяги. За указом Петра І з’явилися примітивні перші дерев’яні вагонетки.
 150.р тому  1 вересня була відкрита перша залізниця Львів- Перемишль, довжиною 100 км . Прибув 1 потяг у м.Львів.(Показ фото сучасних потягів.) 

Додаток №5

Самостійна робота (на індивідуальних карточках)
Варіант -1
1.Розв’яжи рівняння.
х + 15 = 39                х : 7 = 5





















































2. Розв’яжи задачу  Варіант -1
 Білочка  засушила 18 грибів.    усіх грибів  заховала у дупло. Скільки грибів залишилося у білки?














































































Варіант -3

1.Розв’яжи рівняння.
х + 18 = 79               х : 5 = 8





















































2. Розв’яжи задачу
 Білочка назбирала 36 горіхів.    усіх горіхів подарувала сусідці. Скільки горіхів залишилося у білки?














































































Додаток №6

Питання «блискавки».  (Діти відповідають так чи ні )
Одна друга – це половина? (Так.)
Одна третя – це третина? (Так.)
Числа, які діляться на два, називають парними? (Так.)
Прямокутник має п’ять сторін. (Ні.)

Додаток №7 (Додаткові завдання)

3.      Розв’яжи задачу
Потяг  подолав 25 км лісової  дороги.   дороги була покрита листочками. Яка частина дороги була покрита листочками?
1.     Розв’яжи задачу
Потяг  подолав 30 км лісової  дороги.   дороги була покрита листочками. Яка частина дороги була покрита листочками?

         2.  Розв’яжи задачу
Потяг  подолав 15 км лісової  дороги.   дороги була покрита листочками. Яка частина дороги була покрита листочками?

3.Розв’яжи задачу
Потяг  подолав 30 км лісової  дороги.   дороги була покрита листочками. Яка частина дороги була покрита листочками?

4.Розв’яжи задачу
           Потяг  подолав 25 км лісової  дороги.   дороги була покрита    листочками. Яка частина дороги була покрита листочками?






Немає коментарів:

Дописати коментар